wtorek, 14 sierpnia 2012

[ 3 ] To co powiesz na szybki numerek?


Trochę zaskoczyła mnie reakcja Jenny , ale nie poddawałem się. O nie Justin Bieber tak łatwo sie nie poddaje ! Poszedłem za nią...,ale zza rogu wyszła inna ładna panna. Miała na sobie krótką spódniczkę, a jej pośladki wystawały nieco spod ubrania. No tak Bianca Burrsows szkolna dziwka . Wykorzystywana kiedy nie ma lepszych dziewczyn. Ale sama potrafi nieźle namieszac . Podszedłem do niej, a ona pchnęła mnie na ścianę i zaczęła całować...O tak ! Justin luubi..
-Poczekaj...Dojdźmy chociaż do sypialni.-Mruknąłem podniecony.
Niechętnie dała kilka swoich s kroków i znalazła się w pokoju tylko i wyłącznie ze mną... Zamknęliśmy drzwi na kluczyk i rzuciliśmy się na łóżko.Rozebraliśmy się w zaskakującym tempie. Ostatnią rzeczą, którą chciałem zrobić przed stosunkiem to założyć kondoma.
-Pojebie ! Jak ja ci mam robić loda z gumką? Myslisz, że uwielbiam smak lateksu?- wrzasnęła.
-Nie wiem .. - Mówiłem pod nosem,  a ta zaczęła ssać mojego penisa. ( uhuhu Supri się podnieciła jak to przepisywała pewnie XDD ) . Dziewczyna przybliżyła swoje usta do moich, a potem chciała je pocałować. No bez beki... Nie będę teraz jej wylizywał swojej spermy spomiędzy zębów. Nie ma chuja we wsi... Nieco spięty wstałem z łóżka i założyłem na siebie moje ciuchy.Poszedłem do salonu gdzie wszyscy siedzieli w kółku jak alkoholicy uczęszczający w klubie AA.
- Co jest kurwa ?!- Wrzasnąłem a wszystkie oczy skierowały sie na moją sylwetkę.
-Siadaj... Trochę rozmawiamy i gramy w butelkę.-Powiedział Max .
Wepchnąłem się do kółka pomiędzy dwie dziewczyny... Jakiegoś paszczura oraz tą, która czekoladę uważa za miłe słowo. Ta cała Jenny  miała w sobie coś czego nie mają inne.
- Niech zgadnę na co .. - udawałem że myśle - Rozbierane, czy 5 minut sam na sam w pokoju ?
-Nie zgadłeś...10 minut. Stary ale będzie orgia!- Wrzeszczał Mike ,którego dopiero teraz zauważyłem. Nie znam gościa ale widać że napalony jest .
Kręciliśmy wszyscy butelką gdy nagle wypadło na mnie i na tą pannę obok mnie. Miałem dziesięć minut by ją wydymać. Poszliśmy do sypialni i zakluczyliśmy ją.
-To co powiesz na szybki numerek?- Podniosłem brew.
-Spoko... Siedem, sześć, cztery, dwa, zero, zero, dwa, trzy, jeden, dwa, osiem.-Odpowiedziała w szybkim tempem z poker face'm na twarzy.
Albo ona ma angielski humorek, albo na serio nie rozumie moich końskich zalotów...ale co tam. Wyciągnąłem telefon z kieszeni i poprosiłem by dała mi swój numer jeszcze raz. Po chwili miałem go na liście kontaktów i byłem pewien, że nie widzimy się po raz ostatni. Zakręciłem kilka razy chciałem żeby wypadło na Jenny ale miałem pecha . W końcu gra mi się znudziła . Siedziałem z Max’em w kuchni przed blatem i waliliśmy w banię, ale słabo mi to szło... Wóda nie smakuje mi zbytnio, za to jemu jak najbardziej.W pewnym momencie podeszła do mnie Bianca i jej koleżaneczka z tej imprezowni. Wsunęła mi w rękę małą karteczkę na której był numer telefonu. Potem odeszła, a ja zostałem w kuchni sam z półprzytomnym przyjacielem . Postanowiłem , że zabiore go do domu w końcu jestem przyjacielem. Kiedy wychodziliżmy podbiegła do nas jego siostra i zaproponowała pomoc . Z tego co się dowiedziałem będzie u niego przez weekend . Mam plan . ale czy wypali tego jeszcze nie wiem .





NO I JEST ! XD HAHAHA . PIERWSZY RAZ DODAWAŁEM o.O ZAWSZE ROBIŁA TO SUPRI ALE ZAKŁADA KOLEJNEGO BLOGA NIE WIEM PO CO JEJ TO ALE OK . XD HAHA XD PIASNY PRZEZ JULKA I MNIE ( MARCELA ) NA KACU ALE JEST XD 
I JEŻELI CZYTASZ TO KURWA SKOMENTUJ ! XD 
PROSZE TAK ŁADNIE : ) XD 
DOBRA PA . 
NASTĘPNY ROZDZIAŁ JAK BEDZIE 10 KOMENTARZY . 

8 komentarzy:

  1. Wiecie co? ja to bym wolała jakbyście sami pisali to opowiadanie, bo ja nie umiem tak luźno pisać tylko nudno : o XD lovee < 333

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny !
    dawaj Marcel kolejny ! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. " I Jeżeli Czytasz To Kurwa Skomentuj ! XD
    Proszę Tak Ładnie "
    Hhahaah . X - D

    OdpowiedzUsuń
  4. dawać następny a nie marudzić .
    . i proszę o dłuższy kurwa . ! X D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah .
    . Rozpierdzielają mnie te teksty . ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawać następny . o. O

    OdpowiedzUsuń
  7. nastepnyy !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 34 year old Budget/Accounting Analyst I Nathanial Burnett, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Funny Bones and Couponing. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a 911. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń